2019.01.04.

Üdv! Péter vagyok, és kövér. 183 cm 114 kg ( bár van némi titkolt személyiségzavarom, mert szerintem nem annyira, pedig de) Magas vérnyomás, fejfájás, orrvérzés szédülés. Az orvos szerint vagy gyógyszer vagy életmódváltás. Ezen (a nejem) felbuzdulva megtalált titeket. Azonnal elrohant vásárolni (na ezt a részét Ő is imádja) és megvette a szükséges kaja alapanyagokat. Sírva néztem ahogy kipakolja a zabot a kókusz zsírt, a natúr joghurtot meg a proteinport és szanálja a szalonnám és a dobozos söröm. Itt megtört valami. Ránéztem és tudtam, hogy akkor is akarom ha nem. Akkor is ez az én utam, mert végigrúgnak rajta. Szóval elengedtem a cukor és zsírmámoros vágyakat, gondolatokat és átkódoltam magam. Van baj a toronyban, de mivel éheznem nem kell, így még tetszik is.
Gondoltam meglepem, és magamtól megcsinálom az első előírt edzést. Megnéztem Herr Sz*********i edzéstervét és elmosolyogtam magam. 20 év fegyveres múlttal a hátam mögött, mi az nekem. Pár szökdécselés? Hagyjuk már... mint szellentésben a bumm. Semmi. Ja, csak itt jött a pár év henye a képbe. 10 ez 15 az. Rámozdultam megcsináltam. Lihegtem. Majd sikítófrászt kaptam amikor az apróbetüsben megláttam, hogy 3x 4x. Ok de mi az az x??? Viccelek. Tudtam, hogy most ezt benyeltem. Kedves R***o! Tessék kicsit nagyobb karaktereket használni!!! Szóval becsületesen végigcsináltam. Az első edzés eredménye: légszomj, alfari fájdalom, a nemlétező évek óta szunnyadó hasizmaim mint az Etna törtek elő pokoli égő fájdalommal, és sorolhatnám. A vérnyomásértékeimet le sem merem írni. Szóval ez volt az első napom. A motívációm több rétegű. Első a szerelmem, az ASSZONY! Minden “kedvencem” nála van és így bevallom irányítható vagyok. A másik, hogy nem akarok találkozni idő elött a nagyfaterral. Évekkel ezelőtt halt meg.
Szóval én ma így kezdtem. Méricskélünk még egy kicsit aztán meglátjuk az eredményt.

Kívánok mindenkinek személyes sikerekben gazdag új esztendőt!

P.

Ui: Ez a pasi mögöttem tele van dudorral...😱

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!