2019.01.13.

Üdv mindenkinek!
Újra itt a péntek. Megint borzolom az idegeiteket egy pár összehányt sor erejéig.
Semmi pánik! Hetente csökken az olvasótábor! Mire karcsú magas és ifjú  leszek (megint) csak az Admin fogja elolvasni a posztomat mielőtt kiengedi.
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem is vannak hullámvölgyeim.
Sokszor.
Amikor minden kis baromság szörfözik ezeken a hullámokon, akkor akarom igazán ledobni az ékszíjat.
Tudom, hogy nálam van baj  a toronyban nem kicsi, avagy ahogy az asszony mondja “ mi van szivi csúszik a kuplung?” és ezt olyan arccal, hogy az ember felugrik a falra.
Ez egy ilyen hét volt, de ezt is túléltem. Pont nem érdekelt mert megint feltornáztam a mázsás ülepem a mérlegre. Volt nagy meglepi!
 Igaz többen megigértették, hogy elfelejtem a mérlegelést.
Szóval a ramaty hét ellenére (beteg, hisztis nyűgös gyerek, szájkarate az oldalbordával persze az esélytelenek nyugalmával)vigyorgó pofával hakniztam végig Baden-Badent.
Ennek az volt az egyszerű oka, hogy olyan ruháim jöttek rám amik jóideje nem. Méghogy egy pasi nem hiú?! Nem a rossebet nem. Ja, és nem a cipőmröl beszélek. Nadrág, ing, kabát... sorolhatnám.  Hirtelen elhatározással a fürdőgatyás képemmel beléptem egy Skinny csoportba a Face Book-on. Mondjuk innen rövid úton kivágtak. Nem is értem.
De nem csüggedtem. Nem adom fel. Fog még a Szentgyörgyi sírva könyörögni a kockás dudoros hasfalam receptjéért!!!
Vannak lelki vonatkozású problémáim. Érzéseim amik felszínretörnek időnként. Mélyről!
Ilyenek például, hogy hiányzik rohadtul a kolbász és a szalonna. Az istenek nektárja a jó német sör.
Néha bicskával eszem az abonettet is, csak úgy a nosztalgia kedvéért.
Újabban két  csoportba sorolom a dolgokat az ehető és nehezen ehető. Azaz minden ehető.
Ettem már bonsait.
Izlett.
Igaz később megtudtam, hogy az a kis fa a csirkemell mellett az valójában brokkoli. A gugli a barátod. Miket meg nem eszem?!
Van egy kínai mondás. Ami mozog az étel ami áll az fűszer. Egymilliárd kínai nem tévedhet.
Töredelmesen bevallom, ezen a héten nem edzettem. Egyszer sem.
Egyszer igaz majdnem, fejben meg többször is. Jó tudom. Öreg vagyok kövér és lusta.
A sz@r hetem alatt nem csak mentálisan (ha esetemben beszélhetünk ilyesmiről) hanem fizikálisan is kidolgoztam magam a napi betevőért vívott harcban. Ennek ellenére a tiltott mérlegelés során 108,5 kg-ot mutatott útálatom tárgya. Ez azt jelenti, hogy január 4 óta 6 kilóval és némi ruhamérettel lettem kevesebb.
Bízom benne, hogy más is így van ezzel.
Nézem a csoport posztjait és látom az ügynököket. Mit ügynökök, titkos ügynökök! “Egy éve vagyok a csoportban, eddig csak figyeltem de elhatároztam, hogy a jövő héten elkezdem.” Mi a pipacsra vártál eddig angyalom? Hidd el nekem csillagos virágszálam a popó nem szalad világgá a figyeléstől. Tudom. Próbáltam. Tessék csatlakozni a “holnap kezdem” társulathoz. Az már egy nagy lépés. Ha valaki szkeptikusan fogadta ezt az egész Intenset izét, hát az én voltam. Mondtam is magamnak. Te Peti!  Ettől a kis szögdécseléstől meg hókuszpókusz kajától te tuti nem leszel vékonyabb. Hát a fenét nem. A varacskosdisznó külsőm lassan, ismétlem lassan ( három hét minusz hat kiló) kezd egy formás házisertésére hasonlítani. Viszont már látom a lehetőségeket és a lábfejem. Nem takarja el (teljesen) a szőrös és puhos hasam. Meg is jegyeztem milyen jól áll a bőrcipő!

Szóval kezdd el!
Ha elkezdted csináld!
Mondjuk nekem az asszony nem is hagy más választást.
A fejfájás, sz@r közérzet elmúlik. Nekem is volt. Két hét és vége mint a hasmenésnek.

Akit meg lehurrognak (pont ma olvastam egy ilyen posztot a csoportban) szívja fel magát álljon a sarkára és mutassa meg a károgóknak!
Kitartást mindenkinek sorstársaim!
Viszlát pénteken!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!