2019.02.01.

Erőt egészséget!

A péntekenkénti  agymenésem következő részét olvasod.
Az a problémám, hogy a fejem tele van komoly gondolatokkal amik elnyomják a felbüffenő poénokat. Nem lehet feszt jópofizni na.
Van az ember fiának felesége  is aki diktálja a tempót.
A héten több ízben voltam fent a csoportban így megtudtam, hogy ha szoptatok attól még nyugodtan ehetem az 1800-as diétát mert nem lesz semmi bajom. Pedig komolyan viaskodtam, hogy melyiket ne csináljam. A diéta nálam csúnyán elbukott volna ha választanom kell. A havibajom idején a tornát hanyagolhatom. Király! Mostantól egy genetikai csodának tekintem magam. Havi 28,30,31 napig fog tartani a ciklusom! A lustaság fél egészség. Ezen havi rendszerességgel megjelenő csajos havibajnak kb. Hatszáz elnevezését tanultam meg tőletek. A magyar nyelv szépségei! Imádom. Nagyon jók vagytok!
A narancsbőr. A stria. Cellulitis. Rájöttem, hogy igen szerencsés csillagzat alatt születtem. Rajtam ilyenek nincsenek. Vagy tulajdonképpen lehet, hogy vannak de mivel úgy nézek ki mint egy amerikai filmsztár( Csita. Tarzan legjobb barátja) így nem láthatóak.
Mondtam is az asszonynak, hogy ez most valami olyan csopi ahol elenyésznek a pasik, és csak az ALFA hím létezik? Fel is figyeltem arra, hogy mindenki az Alfától kérdez, de általában ezer más tag válaszol. Én nem kérdezek. Mióta otthagytam a Yardot nem kérdezek. Nem fizetnek érte. Mondjuk ott is szarul fizettek. Na de elkalandoztam. Hagyjuk a csajos bajokat mert a nemi identitászavar messziről elkerült hála az égnek.
A pasis gondok. Edzések. Izomláz. A rossebb sem gondolta eddig, hogy olyan izmok vannak bennem testszerte melyek ugyan nem látványosak de ruhadtul fájnak. Olyannyira nem látványosak az izmaim, hogy csak fantomfájdalomnak hívom az izomlázat.
A kaja mindent visz. Annyira csinálom ezt a brutál diétát, hogy már mindennek is ellen tudok állni kivéve a kísértésnek  és a csábításnak. Na jó. A kétlábonjáró lelkiismeretem igen nagy segítségemre van ebben! Igaz Adrienn Bihary?  A képet amit feltoltam nem sokkolónak szántam. Elővillan a testem. A gyönyörű testem. Bocsi. Kérek mindenkit vonatkoztasson el a formás pacalom látványától és ha magához tért, valamint bevette a dedalont( róka ellen) nézzen rá a gatyámra. Ez a gatya decemberben nem jött rám. Azaz rámjött, de úgy néztem ki benne mint pörköltszagú rezsiszili rózsaszín cicanaciban. Begombolásról nem is álmodtam. Most meg? Ha nem figyelek oda a bokámig szánkázik. Ez bizonyos helyeken igen csak látványos és hátrányos.
Erről jut eszembe.
Szegény asszony bánja, hogy behozott ebbe a szektába. Valami titokzatos oknál fogva megtáltosodott a kis generális. Napi húsz órában kergetem álló antennával.
Na jó négy óra lankadás, pihenés Ginonak is kell!!!
Lassan kezdek tartani önmgamtól. Ennél csak az lenne gázabb, ha valakinek először bemutatnak egy nyilvános helyen én meg  beszippantok neki mint a kutyák a legnemesebb szerveihez mintát venni a feromonjaiból! Lassan ott tartok, hogy beleszagolok a levegőbe és úgy megmondom melyik kolléganőm fogékony a párzásra. Tiszta para!
Mérlegeltem de megfogadtam teszek rá. 106 kereken. Azt hiszem ha kétszámjegyű lesz akkor pezsgőt bontok.

További sikereket kívánok nektek!

Találkozunk jövő pénteken.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!