2019.02.08.

Üdv sorstársak!

Megint péntek, úgy hogy érkezem.

Örömmel tájékoztatok mindenkit, hogy a szenvedéseim átváltoztak megszokássá. Az izomláz megszokottá vált úgy mint a sör és a vörösboros csülköspacalpörkölt hiánya is. Ez utóbbi szerintem azonnal ki is végezne mint Báró Haynau az aradi tizenhármat. Megjegyzem igaz letelt a százötven év de én akkor sem koccintok sörrel. Az én kedvesem le is törné a derekam ha sert emelnék tikkadt cserepes ajkaimhoz.
A napjaim egyhangúságát a méltán kevéssé kedvelt munkahelyemen néha töri meg egy egy kis intermezzo. Egy ápoltunk tegnap a fogyásomra célozva, aggódva kérdezte, hogy a rák mely fajtájával küzdök? Hát köpni nyelni nem tudtam. Elmeséltem neki a diétám és életmódváltásom történetét. Elmorzsolt egy könnycseppet a szeme sarkában majd csak annyit modott “ fiam lennék egy picit 70 évvel fiatalabb. 20 évesen elkapnálak úgy , hogy soha nem szabadulnál. Szerintem ezt nem gondolta át igazán. Matróna létére turbórudiról ábrándozik!?  Viszont ezt bóknak vettem és vidámabban gályáztam át a napot.
Rengeteg minden megfordult a fejemben. Magvasabbnál magvasabb gondolatok. Hová lett a zsírom?
(Informálódtam) a zsír megvan csak átalakult. Ez siker.  A következő releváns kérdés miért költöttem ilyen rohadt sok pénzt a zsír felgalmozására, és szintentartására ha most meg szintén nem túl olcsón meg akarok válni tőle. Erre is gyorsan választ kaptam. Az asszony jelezte, hogy ne gondolkodjam túl magam mert
A. Nincs mivel.
B. Nincs értelme.
C. Nem áll jól
D. Árt a szépségemnek.
Ezt egy angyali félmosollyal nyugtáztam és elengedtem a témát.
A család mint mindig mellettem áll teljes mellszélességgel. Nyomják a csokiropichips kombót mellettem így edzve acélos akaratom és köszörülve kardpenge szilárdságú önfegyelmem.
Bevallom olyankor elszakad a cérna amikor a nasi hegyekből felnézve vigyorogva megjegyzi valamelyik, hogy nem kívánom egyiket sem. Majd soványmalac vágtában kirohan a spájzba és egyemberként felfalják a nassolásra félretett magvaimat. Megeszik a natúrjoghurtom. Cukrozva! A legnagyobb kölök meg a sajtomat nyúlja állandóan. Szóval megvan a keresztem.
Nem készítettem ilyen volt képet, mert meg akartam kímélni a technikát és azok lelkét akik esetleg megnézik. Ma csináltam egy képet, de az is gáz, így nyolcadika lévén megtartom magamnak.
Itt többen ismernek a csoporttagok közül és nem tudnám feldolgozni a sok FB tiltást lelkileg. Annyit elárulok, hogy péntek lévén ma is mérlegeltem. A mérleg elrebegett egy köszi, hogy fogysz végre te sz@rtartály foschbojler féleséget és megkönyebbülve 104,5 kg-ot mutatott. Ez kereken tíz kg minusz egy hónap alatt.
A vérnyomásértékeim az állandó üzekedési ingert (természetes vérnyomásemelkedés) leszámítva normális értéket mutatnak. Nem úgy a feszt menekülő nejemét. Ha meghallja, hogy beállok a kocsival már kiül az arcára a pánik. Gyorsan ellenőrzi, hogy a napi pirulát rendesen bevette. Bár a csajok a csoportban győzködtek minket a további szaporodásra de hajthatatlanok vagyunk!
Egy pár szót a csoportról. ( Adrienn Bihary engedélyével)
Hát bevallom köpni nyelni nem tudtam! Ennyi baromi jó csajt aki eddig a malackabát alatt rejtegette magát!?
Leültem bevallom. Ledobtok 5-10-20 kilót és olyan bomba csajok lesznek belőletek, hogy az beszarás. Az arcok megnyúlnak, eltünnek a hasak, hurkák, fiatalodtok 10-20 évet első ránézésre. Le a kalappal. De most komolyan. Figyelem a képeiteket és brutális a változás. Egy puffadt arcú otthonkás már úgy sem kellek senkinek nem kíván meg senkiből, egy igényes magára adó, prütykölni való dögös menyecske válik igen rövid idő alatt.
Tetszik a csoportban, hogy nem klikkesednek a korosztályok. A huszonéves csajok közlik a 49 éves bombázó testű csoporttaggal, hogy bakker XY de dögös a hasad meg a popsid! Ez példaértékű!

Basszus legyetek szépek, kívánatosak, dögösek! (Ha már nekem nem megy)

Bocs ha vulgáris voltam néhol, de ma ez jutott osztályrészül.

Sok sikert mindenkinek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!