2019.02.22.

Hello!

Péntek van.
Írnom kellene.
Tipikus problémával küzdök. Nem vagyok író, de alkotói válsággal már bírok küzdeni. Teljes erőből. Mint eddig mindig most is megkísérlem a hetem összefoglalni a programot szem előtt tartva. Sajnos mérsékelt sikerrel. Csak szólok előre. A történelmet a győztesek írják a vesztesek vérével. Nem adtam a vérem, inkább a hájam. A kis rohadék elég ragaszkodó. Az előző pár feleségem tanulhatna tőle. Igaz kb. egyformán nem kedvelem őket. Háj és exek. A múlt héten annyi minden történt, hogy a fele is sok lenne. A munkahelyemmel kapcsolatban egyetlen pozitívumot tudnék említeni, mégpedig a szolgálati ruházatom. Laza. Majdnem mint én. A felsők lógnak a gatya lecsúszik. Napi hét nyolc kilómétert gyalogolok. Megjegyzem  a gázsiért szívesen turnézok az edzéseket sajna ingyen kell(ene)csinálnom.
 A decemberben vásárolt cuccok úgy állnak rajtam mint tehénen a fecske. Tiszta national geographic. Ez igaz a civil ruháimra is. A pulóvereimben kb. úgy nézek ki mint Dorothy legjobb haverja az Óz-ban.
Ja a madárijesztő. A szellemi szintünk is azonos jelenleg. IQ -10
Amúgy sincs egy elsőáldozó kinézetem de a mostani kissé para. A hajam nő, a borotvával cirka másfél hete akadtunk össze utoljára. Igaz akkor nyomta a 400-as túlórát és testszerte kaszabolta a bekecset. Semmi extázis hölgyeim. A chippendale show elmarad. Így akartam mérlegelés előtt egy kis forhoz jutni. A nejem szerint a beöntés többet ért volna mert azt végig is röhöghetné. Beteg! Amúgy fogalma sincs milyen az amikor a dzsungel visszafoglalja azt ami az övé! A természet mindent visszavesz. Az, hogy ez milyen szintű pokoli viszketéssel jár azt ne tudja meg senki. Egy idő után az ember fia már nem figyeli hol van, csak boldogan és áhitattal vakarózik.  Egy üzlet közepén vagy munkahelyen esetleg a rendelő várójában. Leperegnek róla a megvető tekintetek és csak szabadulni akar a viszketéstől. Szóval ezen felbuzdulva máskor inkább marad a valagzuhany. Vagy az edzés. De annyira baromira pokolian lusta tohonya disznó vagyok!
A kajával minden ok. Eszem amit elémtesznek. Sőt! Néha magamat is ellátom. Jó hadtáposként etetem a három kákabélü kukacos sáskát, akik persze mellettem csokiznak, gumicukroznak, chipseznek. Viszont már teszek rá. Juszt se’ kívánom. Anya meglepett valami igen modern protein szelettel, amit csokinak álcáztak. Na ez pont olyan mint a guminő. Csinálod basszus de igazi élvezet nincs benne. Kaptam palacsintát. Az én drágám bújja a netet a frankó receptekért. A cukortalan cukor a túrómentes túróval olyan keserűre sikeredett, hogy arra gondoltam bekapok utánna egy Maripen ízű Orbitot. Szóval tengetjük a napjaink. Dolgozunk, pörgünk. Jelen állás szerint 103,5 kg bírok lenni. Azaz kerek 11 kilóval kevesebb mint induláskor. Több helyi kolléganőm kapott kedvet az Intensethez ványadt, fonnyadt testemet látva. Jelenleg azon vagyunk, hogy lefordítsuk nekik a recepteket és a gyakorlatokat. Szóval sikerült erősen nemzetözi reklámot csinálni a cégnek. ( a további információkért hívd a 06 90....) Neeem. Csak viccelek. Még négy kiló minusz és pezsgőt bontok ahogy ígértem. Azt még nem tudom, ki issza meg mert én utálom. Mr. jack Danielsel viszont lehet elkólázgatunk.
A poszt végi bölcseletek ma elmaradnak, mert sem kedvem,  sem időm. Lehet kicsit antiszoc vagyok, de kellenek az ilyen napok is.

Maradok tisztelettel, találkozunk a jövő héten.

Ui: másnál is van ilyen, hogy az egyik héten peregnek le a csécsiszalonnák, meg a kolozsvárik, a másik héten meg satuféket vesz a teljes bolhacirkusz és éppen csak nem hízik? Botrány és skandallum.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!