2019.03.08.

Nyolcadika van.

Azt ígértem ma, nem posztolok pénteki hogyan fogyom le a drágapénzen felhalmozott hájam agyi orgazmust.
Legyen ez a baszkideutállak, hogy ilyen gebe lettél fotómegosztós este. Bár ilyen ebben a csoportban nincs.

Viszont megkaptam az arcomba, hogy nőnap lévén toljak valamit az arcotokba. (Na most rossz az aki rosszra gondol, de hülye aki nem.)Ezt idéztem egy kommentből mielőtt valaki a fejemet venné!

Arra gondoltam, hogy írok nektek hölgyek a tiszteletem jeléül, ha már bekerültem egy olyan szektába, ahol a tagok 99% nő.
Elsősorban köszöntelek benneteket a Zoltánoknak napján.

Megpróbálom elmesélni a viszonyom a nőkhöz.
Az elején kezdem.
Engem is anya szült bármily meglepő. Szeretem.
Sokáig ő volt az első és egyetlen nő az életemben. Igaz korán megismerkedtem más nővel is, mert az átkosban még nem voltak tápszerek így orvosilag tudományosan rácuppantottak pár hetesen egy idegen csecsre.
Gondolom élveztem a szitut mert cseperedtem rendesen.
Feltehetőleg ekkor alakult ki a hatalmas mellektől való máig tartó félelmem is.
Ahogy érni kezdtem, és nemiségem öntudatára ébredt jöttem rá először tudatosan, hogy nélkületek hölgyek nem lehet élni.
Vagyis lehet, de minek.
Nagyapám aki egy igazi régivágású olyan Jávor Palis bohém ember volt egy dologra tanított meg elsőként, és az nem más mint a tisztelet.
Tisztelni a tisztaságotokat, gyengeségnek tűnő erősségeteket a képességeiteket, hogy anyák lehettek, szeretők és szerethetők, hogy bármelyik lakásból otthont tudtok varázsolni. Továbbá bármelyik kőszívű szittya remetéből saját nyálán csúszó pacskert!
Megtanultam, hogy mindig hölgyválasz van, a nem az nem és nem talán vagy lehet esetleg igen. ( a nemet ah be sokszor hallottam)
Jobban szeretitek a mézet mint az ecetet illetve, hogy a gondolkodásotok pont annyira racionális mint a döntéseitek. Semennyire.
Érzelmi alapon éltek és ezer fokon égtek. Láttam 37-es cipőt olyan szekrényben ami 39-es lábú hölgye volt. Szerelmes lett. Érzelmek sorrendben: Gyerek, cipő, valami izék majd jöhet a férj...
Ismerem a vágyaitok.
Hízás nélkül bármit enni, álompasi, biztonság és sok kaland. Jelzem ilyen csak a filmekben van.
A családi állapotomat tekintve nős vagyok és három gyönyörű kislány apukája. A harmadik feleségem fogyasztom, ennek fényében nem mondhatja senki, hogy nem vagyok optimista és nincs bennem kitartás. Az exek olyanok mint faluhelyen a halottak, ezért vagy jót vagy semmit.
A FELESÉGEM, Adri.
Sok mindent köszönhetek neki. Szegény az elején nem tudta mire vállalkozik, de beleszokott.
A négy nő kitölti az életem. Akár akarom akár nem. Most éppen Mása és a medve megy Kínai nyelven aláfestésnek. A vérem is rózsaszín. 14 éve csak babázok meg sminkelek. Készség szinten festem a körmeiket. A sajátom is kifestésre kerül általuk néha de a röhögés után megengedik, hogy lemossam. Szóval az életem üres lenne nélkületek hölgyek.

Mégegyszer boldog nőnapot!  Köszönjük, hogy vagytok!
Viszlát a jövő héten!!!
P.

Ui: elfelejtettem, hogy az összes lányom születését végigvajúdtam és bábáskodtam. Ez az a csoda amire egy férfi nem képes.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!