2019.03.15.

Üdv. Mindenki!

A képen: Haver kicsit túltolta az I*******t!

Ismét vége egy hétnek. Történtek jó dolgok, rossz dolgok és baromi sz@r dolgok is velem. Milyen meglepő...
Nem akarlak fárasztani titeket a gondjaimmal, szerintem van mindenkinek saját.
Ez is olyan mint a vélemény meg az ánusz. Mindenkinek van de senki sem kíváncs a másikéra.
Voltam szemináriumon ahol baromi magasan kvalifikáltá váltam. Úgy ápolok mint egy... egy... igazi tökösnővér!
Csukott szemmel elengedett kézzel, mint hülyegyerek a biciklin.
Igaz a történethez hozzá tartozik, hogy a német precizitásnak hála húsz percig kellett magyaráznom az előadó hölgynek, hogy kislányos alakom ne tévessze meg mert nem Frau XY vagyok hanem Herr Bihary.
Ha a papiromon az áll akkor annak úgy is kell lennie. Én biza nő vagyok vagy mi.
Még a szakállam sem győzte meg elsőre, pedig csupaszarcú maori harcosok sírva kérik a receptet olyan pofabundával bírok rendelkezni. Kért egy kis telefonos segítséget de legalább megoldotta a problémát.
Elhitte végre a hímségem.
Töményen jött az áldás de keményen álltam a sarat. Igaz létszámfelettiként kaja nem jutott,  de rá sem rántottam.
Ezt kéretik nem félreérteni. Semmi köze az igazi önző örömszerzéshez.
Boldogan láttam, hogy egy húszfős csoportban a “soványak” kategóriába kaptam besorolást. Jó. Magamtól. Én kategorizáltam a résztvevőket.
Viszont én voltam az egyetlen pasi akinek szélesebb volt a válla mint a csipeje.
Hazaérve nem nagyon volt kedvem edzeni. Na ebben rohadtul hasonlított ez a nap az összes többihez. Máskor sincs kedvem.
Olvasom a csoportban, hogy a nőtársaink epedeznek a testmozgás iránt. Ok. Én is szoktam, de annak sok köze nincs a Romeo féle inkviziciós önkínzáshoz.
Mondom is mindig magamban.
Na ezek a csajok is jól el vannak vetemülve. Én meg csak akkor mozgok szívesen ha engedik. Meg ha nem fáj a fej, meg a ruszkik is Moszkvában maradnak.
A héten volt egy kis negatív élményem a csoportban, de köszönöm az adminnak aki megoldotta. Így ismeretlenül is hálás vagyok. Passzolom melyikük lehetett. Egy észrevételt engedjetek meg. Szembesülnöm kellett azzal, hogy a társadalom testes része kisajátítja magának a komplexusokat. Aki nem kövér annak nem is lehet komplexusa. Aki posztol bárhol egy neki tetsző képet az kizárt hogy bármilyen komplexussal is küzdjön. Hát egy rossebet. Élnek nők soványan, bomba alakkal de amputált mellel. Élnek soványak, bomba alakkal olyan szervi elváltozásokkal, műtéti hegekkel amiket ruha takar és nem is sejti senki mit élhet át. Amihez képest X kiló háj egy megváltás. Szóval én mint kövér  engedem, hogy másnak is legyenek démonjai. Én harcolok a sajátjaimmal, és nem jelentem ki, hogy azért mert te sovány vagy neked félelmeid, démonjaid, kis hited, komplexusaid nem is lehetnek. Viszont ami megint nagy pozitívum, hogy még életemben nem láttam ilyen pozitív és támogató közösséget mint a mi kis szektánk. Magam is birtoklok három kis csoportot itt a FB-on közel ezer fős össz.tagsággal, de ilyet sehol nem tapasztaltam. Le a kalappal elöttetek. Sőt szívesen látom a csoportban ha alkalmazta ezt a módszert.
Vissza az én kis fogyásomhoz.
Mérlegeltem reggel.
Jelentem 102 kg. Sok centi. Fájó égő izmosodó bendő, alakuló pajszer azaz felkar. Kezd múlni a 25 centis integetőhájam is a felkaromról. Drága nagyanyám jegyezte meg, hogy az én lötyögöbőröm szebb mint az övé, mert nem ráncos és májfoltos. Hát boldog voltam és méltán büszke egy percig.

Szóval alakulunk. Ha ebben a hónapban nem is, de áprilisban ledöngetek 100 alá! Lassult az ütem de időm mint a tenger.

Minden jót nektek, jót ne halljak!!!

P.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!