2019.04.05.

04.05.
Hello Péntek!

Ez a poszt most azé a nőé aki miatt egyáltalán tudom mi az az I******t! 

Kezdésnek elnézést kérek a múlt heti kimaradás miatt! 
Kicsit összesűrüsödtek a dolgaink. 
Volt itt minden mint egy harmadosztályú felnőttfilmben. A baj az, hogy a dolog rosszabbik végén térdeltem. Kicsit stresszeltünk mert a házvásárlás projekt felülírt mindent. Ja, és még nincs vége. 
A programot csinálom rendületlenül. Az asszony nem is engedne lazsálni. Nálunk demokrácia van. Úgydöntöttemtünktél! Gondolom ismerős leosztás. 
Van egy nézése amitől a sokatlátott exzsaru ereimben meghül a vér, a golyóim felmenekülnek az alhasamba, a szám kiszárad és a pánik, vizenyő képében kiül fátyolos bárgyú tekintetemre. 
Szóval csinálom. Igaz,  a szerelmem ( az asszony mielőtt valaki mást gondolna) elsején betöltötte a harminconhuszon tizennyolcadik életévét. Ezt meglovagolva meghívtam életem nőjét és nőit ( 3 törpilla) egy Görög étterembe. Gondoltam ott legelhetek kedvemre rendesen vigyázva a diétámra. Azonban sajnos az ördög nem alszik. A görögök meg igen. Héfőn zárva volt. Volt is nagy sóhajtozás a kocsiban. 
Na de engem nem ilyen fából faragtak. Felvittem őket a hegyre egy csodálatos vadászétterembe a Schwarzwald közepén. Meg volt a maga varázsa! Az étel is zseniálisan jó volt. Vegyes vadpörköltet bírtam magambatuszkolni. Tésztával. De esküszöm sírtam közben. Sírtam. Olyan lelkiismertfurdalásom volt irányotokban! 
Ja, nem. 
Ha ez nem lett volna elég itthon egy tiramisuval lefojtottam a vadat. Sőt már bevallottam de két nap fagyiztam is. 
Gondoltam leszaladok gyónni vasárnap, de egy pajeszos kissitykás öregember szólt, hogy rossz mozit nézek mert náluk szombaton van buli. Így ez kimaradt. 
A súlyom ennyi bűnözés hatására stagnál. 
Ami viszont isteni, hogy nem híztam. 
Igaz reggel amikor vaksötétben öltöztem mellényúltam a cuccaimnak és sokkolt a tény, hogy az Adri tangája csak combközépig jött fel. Sohasem fogom megtudni milyen érzés zsinórral a seggemben létezni. Megjegyzem ezt kibírom sírás nélkül. 
Olvasom, hogy nagyjaink Kölnben vannak! Herzlich Willkommen! Viel Spaß!
A bringámat megjavítottam. Nem használt neki, hogy brutális megterhelésnek tettem ki áramvonalas testemmel. Seráfütty most már hasítunk mi ketten. 
Ha jó idő lesz. Jelenleg esik, éjjel havazik. 
A csoport bejegyzéseket olvastam rendületlen! Nagyon köszönöm az aggódó posztokat! Minden ok. Volt aki név szerint keresett. Hát hölgyeim szűzi orcám hamvas pír borítá. Igyekszem jönni, ahogy ígértem, de sajna néha nálam is lefagy a windows. Szorítsatok mert egy két héten belül pont kerül az (í )re. 

Hájtalanodásra fel! 

Üdv leközelebb! 

P. — Adrienn Bihary társaságában.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!