2019.04.19.

Hello Péntek!

Ahogy azt már megszokhattátok, ismét jelentkezem.

Az elmúlt egy hetet próbálom meg összefoglalni pár sorban vigyázva arra, hogy az életem vérzivataros rémregényét emészthető állapotban tárjam fel elöttetek.

Kezdjük a fogyásommal, ami az első hetekben megtáltosodott hintaló módjára döbbenetes eredményeket produkált.
Finoman jegyzem meg, hogy most sem vagyok csalódott, bár a tempó mondjuk úgy erősen alábbhagyott.
Gondolom ez főként a lustaságomnak köszönhető és életem értelmének aki a kaják szempontjából már közel sem oly’ következetes mint az elején. Lazul a fegyelem.
Ennek ellenére elégedett vagyok, bár a Whiskizős bebaszcsi kicsit csúszni fog mint a 99 is. Igaz a múlt héten többen gratuláltatok hozzá. Ezeket a kommenteket elmentettem és adott pillanatban vissza fogom őket olvasni.

A héten szabin voltam és több olyan undorító férfiatlan elfoglaltságom volt amit egy férfitársamnak sem kívánok. A nagylányom a ciklusom felől érdeklődött és kérdezte, hogy miért vagyok seggfej a nehéz napokon. Bár aztán hozzátette, hogy ha jól meggondolja nincs különbség mindig az vagyok. Így neveld a kölköd egyenességre és kendőzetlen őszinteségre. Mostam, teregettem, mosogattam, főztem.
Főztem igen.
Gondoltam amíg az asszony nagygenerált csinál pár megviselt hölgy arcszerkezetén a kozmetikában én mint jó férj és apa összedobok egy ebédet.
Sokáig nem kellett agyalnom, hogy mi legyen mert az újabb adag csirkell kiszorította az utolsó adag egészségtelen élelmiszert is a fagyóból. Ez egy szerencsétlen házisertés lábszárait jelentette.
Szóval rittyentettem egy vörösboros csülkös körömpörköltet, olyan jó ragacsos szaftost aminek ha a gőzébe belenézel összeragad a szemhéjjad is.
Volt nagy zaba!
Én mint egy szűzlány az első akciónál két ujjal csippentettem meg a témát és becs’ szóra csak egy falatot de  megkóstoltam.
A család betermelte haj alá a cuccot. Volt nagy hümmögés szopogatás cuppogás meg csámcsogás.
Ezt követte a kajakóma és a lakás telejes körű levegőcseréje mert a bőrünk alá ette magát a ragacsos pörköltszag.
Eljött az este. Én laza voltam, de a csajok csak röfögtek, fetrengtek és szenvedtek. Szentül megfogadták, hogy soha többé nem esznek ilyen malacságot mert konkrétan halálukon vannak.
Ez az életmódváltás teljesen átkódolta a szervezetünket. Mi a gyerekeinknek is azt adjuk enni amit mi eszünk, persze ők tolják a saját kajájukat is mellé. Rá kellett jönnünk, hogy már nem bírjuk a jó kis magyaros disznóságokat. Cseszhetjük mert így soha nem lesz egy jó kis hasnyálmirigy gyulladásunk. Már lassan egy kis kongói vérzéses lázért is a szomszédba kell menni.

A héten egy lakberendezési csoportban tettem fel egy kérdést itt a FB-on. Majdnem ki is tiltottak.
Ennek az volt az oka, hogy az Intensetes csajok rommá offolták a bejegyzésem. Annyira imádtam! Frankón jól esett. Hol érdekelt akkor már a garázsterasz problematikája?! Tettem rá magasról. Privátban kellett nyilatkoznom, hogy mi a titkom. Miért van az, hogy ennyi jó csaj ismeri a nevem. Amire ki akarok lyukadni, hogy jó csajok vagytok és ehhez nagyban hozzájárult ez a program, amit a mi Görög házifélistenünk ránkeresztett nagy jóságában ha nem is az Olymposról de a napfényes Rio de Budaörsről.

Ne lazsáljatok! Alig várom a nyolcadikát, hogy toljátok a hihetetlen képeket! Ma is láttunk egy sorstársunkat Évát aki leírta ugyan, hogy 49 éves de a rosseb sem hiszi el mert olyan teste van mint egy húszévesnek. Ilyen babérokra nem török, de sokkal jobban érzem magam a bőrömben.

Legyen szép hetetek, és bátran írjatok ha valahol posztolok!

Üdv!

P.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!