2019.05.12.

Hello Péntek!

Jó tudom, hogy nem van annyira péntek mint amennyire vasárnap.
Pénteken nem jött. Nyomtam, akartam, nyögtem de nem jött. Gondoltam az izzadságszagomra nem kiváncsi senki. R***o úgy is csinál mindenkinek sajátot.

A képen egy pohár borral romatikus kettesben a szerelmemmel!!!

Ma egy posztban megjegyződtem név szerint. Ez tényleg baromi jól esik. A héten egy eü-s szakmai csoportban fejtettem okot, mert mindenhez (is) értek. Persze ott is rámbukkant egy I******tes menyecske. Mindenhol ott vagytok?! Most már tudja a véleményem a szöggel végzett hugyhólyagkőzúzás középkori beavatkozásáról. Nem rejtettem véka alá a gondolataim persze a kellő komolysággal megnyilatkozva. Gondolom ez ismerős.
A hetem mint mindig küzdelmes volt. Küzdelmes mint dolgozó férfi, aki teszi amit tennie kell mert ha már óvszerre sajnált pár százast megboldogult fénykorában akkor etetnie kell a számos leszármazottját. Kérdezte is a nagylányom miért nem járok Harley Davidsonnal. Ezen kicsit eltöprengtem majd kendőzetlen őszinteséggel hívtam fel a figyelmét arra, hogy mivel isten kegyelméből nemzettem három csodaszép kiscsajt így igazából nem marad pénzem ilyen balgaságokra mint egy dögös motorral fitogtatni férfiasságom. A másik oka, hogy a kapuzárási pánik még várat magára így se motor, se huszas szerető nincs a terveim között. Viszont felhívtam a figyelmét, most hogy mondja elvetem azt a gondolatot, hogy egy nyüves buszra cseréljem le a Mercit. Ennyi kis önkényeztetés nekem is jár, Ő meg húzza össze magát hátul ha nem fér el. A megszokott őszinteséggel jelezte felém, hogy minden tisztelete az enyém de megcsókolhatom a tomporát. Hát majd máskor előbb gondolkodik aztán beszél.
A munkában ismét megtaláltam önmagam, ha már egyéb szépséget nem tudtam felfedezni benne. Nincs bennem amolyan segédmunkás effektus, de egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy a magam ura legyek és hogy a komplexuszos lelkisérültek ne rajtam éljék ki cesaromániájukat.
Sajna pénteken bejátszott a doki. A bal vállam gatya. Hiába. A sport (régen). A mostani melóm sem kedvez neki. Seráfütty. Egy hét és újra a régi vacak. Az edzés nem árt neki. Azzal a rendszerességgel és intenzitással tuti, hogy nem.
A kaját tartom, de most kissé időhiányos az asszony. Nincs ideje pepecselni a kajámmal. Nekem lenne de az nem olyan finom. Kivettem a részem a házimunkából, a hisztikből, meg úgy mindenből. Nem panasz, csak úgy mondom. Írtam is a sorstársnőnknek, hogy várom már a költözést mert talán jut nekem egy kis lyuk a pincében ahol magam lehetek pár percre.
Néztem megint a képeket nyolcadikán!
Sokkoló! Jó látni amit mutattok. Viszont le is szűrtem egyből nem programhiba, hogy nem vagyok még 49,675 kg. A hiba én magam vagyok. Ahogy itt olvastam nincs átkódolva az agyam. Ja 30-40 évi irányt nem lehet felrúgni pillanatok alatt! Ja a lustaság meg fél egészség! De cáfoljatok meg abból tanulunk mind.

Legyetek rosszak, fogyjatok sokat!!!

Üdv a jövő héten!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!