2019.05.17.

Hello Péntek!

A mai képen,épp vesztésre állok a saját testemmel vívott háborúban!

A múlt héten valakI megjegyezte, hogy Rettentő sokat hadoválok és a mondanivalómat három egyszerű mondatban is el lehet mondani.
Akár.
Sajnos Én ilyeN mentálisan sérült vagyoK és nEm megy az egyszerű mondatok megalkotása saját kútfőből. Ilyen zavaros keszekusza kacifántos összetett mondatok böffennek fel sivár már már vonalzószerűre vasalt agytekervényeimből.
Viszont az építő kritikát mindig szívesen fogadom és egyben engedtessék meg nekem, hogy itt ezen a fórumon köszönjem meg ezt a számomra jellemformáló hozzászólást. Köszönöm!!!

Egy játékkal kezdem a mai beszámolót.

Ennek a játéknak a neve jojó!

Gyülölöm. Szóval, hogy az elején kezdjem, egy kicsit feltettem magam a hullámvasútra. Vállgyulladás. Felborult a napi rutin. Kajaidők sorolhatnám. Na ezt a zsír kihasználva azonnal felkerekedett és sűrű tömött sorokban felvándorolt a hasvalag tájékomra. A tokámból két karika fokhagymásan abárolt tüdőshúrka kijönne, bár a lányom szerint túl szigorú vagyok magamhoz. Hittem is a szemeit elnézve meg nem is.
Hála az én kedvesem vigyázó tekintetének az első kilónál elkaptam a diverzánsokat. De akkor is. Egy kiló plusz. Január óta a stagnálás volt a legrosszabb ami velem történhetett. Erre tessék hízok mint egy disznó.
Most ott tartok, hogy felszívom magam és juszt is ledobom a zsírszalonnát!
A 99.9 kg elérhetetlennek tűnik jelenleg de erősen inspirál a Sétáló János és a jelenlegi becenevem társulása. Értsd COCA cola.
Na a viccet félre jelzem mindenki felé, egy kicsit tessék vigyázni. Ha az ember fia lánya kicsit figyelmetlen azonnal felugrik pár kiló vagy teherbe esik mint azt az általam igen nagyrabecsült csoporttársnőnktől megtudhattuk. Személyes tapasztalatom csak a hízásra van hála az égnek. A szaporapuska becenévre hallgató élete párját nincs szerencsém személyesen ismerni. Bár az utolsó neccruhás képét megnézve nem csodálkozunk ugye?
Összegezve a hetet volt már jobb is. De most látom megint elszaladt velem a ló!

Legyetek jók fogyjatok izmosodjatok.

Üdv a jövő héten!

P.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!