2019.05.31.

05.31.
Hello Péntek! 

Hát ma lecuppant az akksim. Frau Kollár feldobott egy bejegyzést, miszerint tehetek egy szivességet mert nem írtam a múlt héten. Igaza van. Ja, és nem szálltam inamba a profizmusod láttán kedves Bridget. Bár azt írtam valóban. Ha az ember fia megígér valamit akkor tartsa a szavát. Másom sincs csak a szavam. 
Elmondom mi volt az oka. Egy eü intézményben dolgozom. Akaratlanul is megkedvelek embereket. Igyekszem távol tartani magam tőlük de ez nem mindig sikerül. Elment egy ember akit kedveltem. Közel négy év alatt ő volt a negyedik. Sokat szivaroztunk a bejárat előtt. Igazi Bolivar Belicosot, Monte Christot. Kubai finomságokat. Hallgattam a kisöreg meséit. Volt, hogy a felét sem értettem, de a hangulata örökre megmarad. Hajlott volt a háta, kopott a skalpja de volt benne valami amit nem lehet megtanulni. Uriember volt. Tekintélye volt akkor is ha fitt termetének harmadára zsugorították az évek. Kedveltem és fájt amikor elment. Nem vagyok lelkis egy kicsit sem. Teszem a dolgom. Gyorsan felcseszem magam, kihoznak a sodromból. Pörgök ezerrel mindig. Viszont történnek dolgok amik lefékeznek elgondolkodtatnak. Ez egy ilyen volt. Nem jött a jópofáskodás. Próbáltam de izzadságszagú idétlenkedés lett volna belőle. 
Szóval emiatt maradt ki a múlt péntek. 

Hát akkor lássuk a két heti összefoglalót szakmai szemmel. 
Példa vagyok számotokra. Semmi öndícséret mert az büdös. 
Rossz példa! Történt ugyanis, hogy két héttel ezelőtt kiestem a napi ritmusból. Ez olyan mint amikor misszionárius pózban szerelmezel a kedveseddel és a szerelmed tárgyának macskája a két hátsól lábán ülve pofozgatja az ütemesen hombálózó golyótartó zsákot. Elsőnek a ritmusból esel ki. Aztán amikor meglátod a zavarod tárgyát az ágyból is. Sírva röhögve. Nem vicc tapasztalat. Köszi Púder. Viszont van karma mert kivasalta egy kocsi. Nem kívántam neki. Végsősoron igen intim volt a viszonyunk. 
Visszakanyarodva a ritmusra, egy vállsérülés miatt a bal vállam gatya. Kétszer azaz háromszor volt a bal karom rommátörve. Szóval betegállomány alatt végre nem kellett ötkor kelni. Egész nap rohangálás. Doki, közjegyző, házvétel, adminisztráció sorolhatnám. A három lujza napi ellátása is embertpróbáló. Az asszony dolgozott, én csináltam a házimunkát. Nem röhög. Mind élnek még. Jó a szennyest nem én válogattam mert nem mindenkinek áll jól a pink. 
Bokros teendőim miatt az időzített anyagcsere felborult. Nem vettem magamhoz a pontos időben a pontos kalóriát. Ennek az első következménye az lett, hogy a leg furcsább helyeken és időben tört rám a vágy, hogy egy kis zárt és intim helységben megszabaduljak a salakanyagoktól. Voltak izzasztóan meleg perceim. Sokszor futott át rajtam az a romantikus felismerés, hogy ha a klotyó csak egy méterrel is messzebb lett volna akkor bizony csúnyán összerosálom magam. Ez sem vicces! Harminc éves korom óta szobatiszta vagyok és egyedül öltözöm. Általában. Bár van, hogy Adri csak rámnéz és már tudom, mehetek átöltözni. A halálfejes pólóban kopaszon nem megyünk hivatalos helyre. 
Élet ez? Elnyomás. 
Szóval rendszertelen kaja stb. Az eredménye két hét alatt 2 kg plusz!!! Sokkoló. 
Elkezdtem a vállam miatt súlyokat emelgetni. Adri nem tudja. Azaz eddig nem tudta. Rájöttem a vézna pasi rút. Gondolom ezzel magm igazolom és a lustaságom ideologizálom. Viszont így döntöttem és jó nekem. A 99.9 kg mellé lett új cél. Pár cm a felsőtestre. 

Egy szó mint száz. Aki lazsál és enged a gyeplőn az megszívja. A testünk soványmalac vágtában elkezd raktározni. Az meg zsírt jelent. 
Legyetek kemények! Üdv a jövő héten! 
P. 
Ui: tegnap itt apáknapja volt. Imádtam! A kép is erről szól! — Kira Bihary társaságában.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!