2019.06.15.

Hello Péntek!

Tudom most meg szombat. Egyszerűen nem tudom a pénteket belőni.
A héten ezer dolog történt velem. Mivel szabin vagyok így munkahelyi ártalamakról nem tudok beszámolni. Egy új barátomért aggodtam, akinek tükrözték a gyomrát. Kiderült bárhonnan is kukkolják ő a legszebb a világon. Frankón. Lehet , hogy Ő hófehér? A fogyásom ismét szárnyrakapott, mint hamvaiból feltámadó főnixmadár. Bár a tempó az nem a régi. Mondjuk a karom sem, mert izmosodik.  A lányaim megleptek és csodálatos saját készítésű ajándékokkal halmoztak el mert megértem a negyvenhatodik nyaram. Fújtam a gyertyát mint a kisanygyal és könnyes meghatott szemmel figyeltem ahogy a tortám semmivé válik úgy, hogy hozzá sem érek. Mivel iskolaszünet volt a héten így kardió gyanánt a kicsikkel játszottam. Fehér úrnő szerecsen szolga játékot. Ez a következőképpen néz ki. Reggel kipattan a szemük, majd azon nyomban felfeszítik az én szemhéjamat is. Aztán elkezdenek kívánni valamint, én meg rohanok és eleget teszek a kívánságaiknak. Szóval kimerítő rohangálós napok vannak. Itt nincs meleg, így nyomom a mi házi inkvizítorunk tornáit. Mértékkel, mert fájok. A kerékpár kimarad, mert meggazdagodtam! Aranyból kicsit több van farilag a kelleténél. Na majd a körömvirágkrém. Nyolcadikán nagyon odatette magát a csapat. Kapkodtam a fejem a sok jó csaj láttán. Egyik másik hasról egy film jutott eszembe ahol Charlie Sheen a partnernője hasán süti a bacont. Jó, voltak ennél bujább gondolataim is de azok mérsékelten szalonképesek. Az adminok ki sem engednének képet a Piroska és a megfarkasból. Zsani már fanatikus és fantörpikus őt nem is számítom! Olyan átalakulásokat láttam, hogy a szám tátva maradt.
Nagyon jók vagytok csajok. Fiúk. Számolok vissza. A költözés most prioritást élvez. Minden csak utánna. Tegnap voltam megint a háznál és belém bújt az ördög, hogy borospince helyett fitness szobát kellene csinálnom. Semmi pánik. Elhessegettem a rebellis gondolatot. Szóval ez a hét is eltelt. Egy évvel öregebb lettem és örülök, hogy itt lehetek.

Nektek és a biztatásotoknak hála, belekezdtem valamibe. Nekem nagy és jelentős dolog. Egy csoporttársunk a hónom alá nyúlt és az ő útmutatásait követve egy nagy meglepetéssel készülök. A mentorom lett, aki keményen fog.
Remélem hamarosan realitássá válik egy álom. Ti lesztek az elsők akik tudni fogtok róla ígérem.

Üdv a jövő héten.

P.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!