2019.07.07.

Hello Péntek!

Ok. Tudom, hogy csütörtök van de eddig mindig csak késtem. Most itt egy kis agyi eaukulacio playkox.
A képen, ahogy látom az alagút végét! TÁVOLODNI! A súlyommal kapcsolatban sajnos semmi változás nem történt a héten. Viszont visszatértem a régi kerékvágásba. Próbálom tartani a kaját. Az a baj, hogy a hozzávalók egyes alkatrészeitől úgy megundorodtam, mint egyszeri gyerek a szeptember elsejétől. A natúr joghurtra ha ránézek, mint egy megesett leány az első trimeszterben rohanok kergetni a kisvukkot. A répa, álmomban ne jöjjön elő. Az összes mirelit zöldségkoktél rogyásig van szeletelt hóember orrokkal. Beteg világ ez én mondom.
A shéktől meg inkább nem is mondom milyen undi gondolataim támadnak. Nem röhög! Szörnyülködik. Mindegy, hogy vanilia vagy csoki. A banánt meg hagyjuk is. Most keresem a megoldást.
Ha valakinek kezében a bölcsek köve, az legyen olyan szíves és ossza meg velem.
A jövő héten végre szabi.
Kaptam egy társat. Igaz imád zabálni, viszont azt találta ki, hogy futni fog. Fejébe vette a nagylányom, hogy megmenti az óceánokat azzal, hogy fut. Mi van? Még ha úszna. Vagy úszva szemetet szedne. Valami appot magyarázott, de nem figyeltem mert eszembe jutott egy régi szlogen. Védd a fákat, egyél hódot. Az mégsem olyan megterhelő, mint eszetlenül rohangálni. Ja és a hód nem répa.
Szóval azt mondtam neki, hogy csatlakozom hozzá. Arcom az akkora, hogy lelóg a képem a jogsimról. Na mindegy. Talán túlélem.
Nagy fába vágtam a fejszém és tessék nekem szorítani. Egyelőre titok, hogy mibe. A héten szigorú voltam. A nagylány kicsit linkeskedett a suliban. Kimértem rá egy igen kemény büntit. Egy hónapig nincs net. Majd amikor beszélgettünk és arról kezdtem mesélni, hogy régen sportoltam ami nyomokban még ma is látszik rajtam.  Megkérdezte, hogy ugyan hol? Közben rogyadozott a röhögéstől. Igen jól vág az esze és csípős a nyelve. Én sem ma kezdtem. Azonnal enyhítettem a büntetésén. Azóta egyetért velem abban, hogy tényleg látszanak a sportos évek.
Következetesen nevelem a gyereket! Szerintem ha megkérdezném , tutira rávágná, hogy rólam nevezték el a magyar vándort és a guczogi szaltót.
A mai posztom egy segítség kérés!
Egy néma sikoly.
Segítsen valaki visszatalálni a helyes útra.
Viszont ti jól nyomjátok. Futóversenyek meg miegymás.

Legyetek kemények és dögösek!
Nagyon várom a holnaputánt.
Az átalakulás napját!

Üdv a jövő héten!

P.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!