2019.09.13.

Hello Péntek!

Üdv mindenkinek így két hónap kihagyás után. 
Figyeltelek titeket! Néha. Nyolcadikán főleg! 
Bokros teendőim szólítottak, így nem volt időm posztolni péntekenként. Ezért utólag is elnézést! 
Megosztanék veletek pár dolgot az elmúlt időszak eseményeiből. 
Kezdjük a júliussal. 
Természetesen a súlyom liftezett mint,  kőműves gyomra az ásványvíztől. Százkettőről felugrottam százhatra. 
Nem estem pánikba. Tudtam, hogy ez normális. Holdállások, miegymás. Tudtam, mert írtátok. 
Egy gyönyörű nyári napon Frau Dundi a munkahelyemen úgy égrezte, hogy ideje engedni a felszólításnak az istentiszteleten “Kelj fel és járj!” majd kiugrott a tolószékből. Mint egy szuperhős vetettem hátra a tincsem a homlokomból és libbentettem meg nemlétező köpenyem. Azonnal ugrottam oda és kaptam el a mázsás matrónát. Marvel sírt volna ha látja. Olyan kecses volt a mozdulat. Na summa summárum a derekamban egy reccsenéssel tört “derékba” szó szerint a szuperhősi karrierem. A nénit még volt erőm visszahessegetni a kerekesszékbe, de ott és akkor megtört valami. Az MRI szerint csak csúszott. Két csigolya. 
Ennek következtében sikeresen de mérsékelten sikerült megnyomorodnom. Mit nekem a R***o féle pörgessük fel hasprést meg sokütemű fekvőtámasz, amikor a klotyóra eljutni is olyan volt, mint a Himaláját megmászni. Két gondolat szántotta barázdásra a szürkeállományom. Hogyan tovább házasélet és Intenset. Az első részt kreatívan oldottam meg néha egyedül, de ez legyen hálószobatitok. A másik fele az volt a nehezebb. Frankón mondom azt hittem R***o egy állat. Tévedtem. A gyógytornászom na az egy igazi germán állat. Átszellemült mosollyal egy pszihiáter hangján mosolyogva kínoz olyan szinten, hogy az az inkvizíció idején is becsületükre vált volna. Soha többé egy rossz szó a mi mentorunkra. 
A kajára odafigyeltem. 
Az asszony kinézte az itteni receptek közül, megfőzte én meg megettem. 
Az új recepteket is bírom. 
Nuku pacal. 
A görög csávónak fegyelmi lesz csak jussak el egyszer rio de Budaörsre! 
Aktív és felelősségteljes hozzállásomnak köszönhetően fogytam. Eleget. Annyira eleget, hogy az augusztust már a hírhedt Whisky Cola kombóval köszöntöttem. 99.7 kg. 
Ováció! 
Mérleges kép nincs mert láss csodát megsemmisült a költözésnél. Csak az. Szerintem ez a karma. A kis rohadék. Azt kapta amit érdemel! 
Augusztusban költöztünk. A Házunk nem annyira készült el időre mint amennyire beköltöztünk. 
Az esti fürdéskor a nejem mellől kellett a burkolót elzavarni a kádból. 
Az ülőmunkát bevállaltam. Ülve is tudok parkettázni. Igaz gigantikus bőrkeményedések keletkeztek a hátsómon, de rá se rántottam. Nem mondom de úgy néztem ki mint egy kóborkutya ahogy radirozza a hásófelét! 
Dobtam a régi hobbykat. 
Se drog se prostik se kocsma. 
Új elfoglaltságot találtam. 
Magatokra vessetek. A szösszeneteimre született reakcióitoknak hála elkezdtem írni. Sőt! Be is fejeztem az első könyvemet.  
Ebben a segítségemre volt, na nem a CLA-500 nem és nem is a Kollagén. Felber Brigi volt a barátom. Még van rajta mit csiszolgatni, de a meghívásának hála a jövő hónapban összeülünk és gatyába rázzuk Doki, Papa és Gonzó történetét. Remélem élvezhető regény lett. https://www.facebook.com/Peter-Bihary-105255767531968/
Két hete eltávozott a nagymamám aki igen közel állt hozzám. Születünk és meghalunk. Ez az élet rendje. Néha meg kell állni csendben és magunkba nézni. 
Éljük tartalmasan az életünket, mert csak ez az egy van belőle. Vigyázzunk magunkra mert a szeretteinknek szükségük van ránk. Ez az egyik ok amiért szeretem az Intensetet. Kövéren, magas vérnyomással, vitálisan nullán nem vagyok hasznukra. Egy ép és egészséges emberre van szükségük. Mondom ezt most kripliként aki egyedül is alig tud felülni. De ez más. 
Az augusztusom így telt. Írtam, rendezgettem a házunkat, kínoztattam magam azzal a szadista tornaguruval akinek a hasa tele van csível. Azt nem igazán tudom, hogy mi de szerinte kiáramlik a végtagjaiba. Én annak is örülök jelenleg, ha heti egyszer a csí kiáramlik a cerkába és produkál egy rendes erekciót. Nem vagyunk egyformák. 

A nyolcadikát soha nem hagytam ki. Elképesztőek vagytok! 

Remélem hamarosan ismét tudom hozni a régi formám. 
Addig is legyetek rosszak! 

P.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!