2019.10.25.

Hello Péntek!

Ahogy azt megígértem hozom a pénteket.

Kezdjük a beszámolót ott, ahol abbahagytam.
A gép felszállt és száznyolcvan koki részeg némettel repültem a napfényes Mallorca irányába, akik a hétvégi alkoholtúrizmust mívelték, mesteri szinten. A repülő belsejében a légalkoholszint olyan magas volt, hogy imádkoztam nehogy valaki kinyissa a pilótafülje ajtaját, mert két szippantás és mind megyünk a levesbe. Igaz mindezt felettébb vidáman!
 Persze a mobilok repülő üzemmodban, ahogy azt kell. Felszállás után tíz perccel mit látok?
Az egyik delíriumban lévő csoport egy kis URH adóvevőn kommunikál a légitársaság által szétválasztott csoportjuk másik felével a gép elején.  A légiutaskisérő srác arcára ráfagyott a konzum mosoly.
 Anyukám aki Malévos volt évtizedekig, mindig arra tanított, hogy nézzem a Stuvi arcát. Ha arra kiül a pánik, akkor pánikolhatok én is. Addig ne. Most nem tagadom,engedtem az érzésnek!
Szóval miután lefegyverezték a gyengeelméjűeket, azonnal jött is a személyzet a kiskocsikkal, hogy vegyél ezt-azt búcsú van. A szittyósok közben vodkásüvegeket gurigattak a folyosón átszellemült idióta vigyorral az arcukon.
Ezektől eltekintve eseménytelen volt az út. A legjobb repülés ismérve, hogy dög unalmas.
Amikor leszálltunk, egy a Budapestinél négyszer nagyobb, négy terminálos reptéren találtam magam. Mivel nálunk hét fok volt és ömlött az eső, nem igazán voltam a helyi klímához öltözve.
Majd harminc fok! Mellbevágott a hőség.
Mire kiértem szakadt rólam a víz.
Izgulva vártam a találkozást Brigivel, Bübivel és Csabával.
Brigi talált rám elsőként. Régi ismerősként üdvözöltük egymást. Sokkal szebb és sokkal vékonyabb mint a képeken! A fiúkat kissé távolabb találtuk meg. Dani éppen rohant, apukájával szorosan a nyomában. A hétvége alatt megállapíthattam, hogy Csabának tuti nincs kilométerhiánya. Danival is azonnal megtaláltuk a közös hangot.
Egy gyors, autós esti városnézés után hajnali háromig beszélgettünk egy kellemes vacsora és a kedvenc italom társaságában. Másnap reggel kezdődőtt a munka. Nagyon sok mindent érintettünk.
Úgy éreztem magam, mint egy ötvössegéd aki látja, ahogy a mester kezében az anyag, ékszerré változik. Néha csak kamilláztam mint hal a szatyorban! Sokat tanultam. Irodalomról, művészetről és emberségből.
Egész nap nyomtuk az ipart. Teljesen áthangolta a receptoraimat. Este Brigiék elvittek vacsorázni egy hangulatos tengerparti étterembe. Isteni volt. Semmi kierőszakolt vegántoros. Egészséges tengeri ételek. Palma de Mallorca egy mese! Jártam sokfelé a világban, de itt azonnal otthon éreztem magam. Tudom, hol fogom leélni. a nyugdíjas éveim! Éjjel egykor beszélgetés közben vettük észre, hogy négykor kelni kell mert indul a gépem az őszbe. Nagyszerű embereket sikerült megismernem. Hálás vagyok a sorsnak és hálás vagyok az I******tnek is, mert nem csak tizenöt kiló zsírtól sikerült megszabadulnom, hanem egészen más mederbe terelte az életem.

Nagyon köszönöm Briginek és családjának ezt a csodálatos hétvégét! Nagyszerű emberek vagytok! Alig várom, hogy viszonozhassam ezt a mesés vendéglátást nálunk a Schwarzwald közepén!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!