Bemutatkozó

Üdv az oldalon!

Péter vagyok. Negyvenhat éves, nős és van három csodaszép lányom.
Németországban élek a Fekete-erdő közepén.

Zsaru voltam sok-sok éven keresztül. Amikor megcsömörlöttem akkor volt egy kis világjárásom, mert a helyem azt nagyon nem találtam. Amerika, az arab világ, és sok európai ország.
Amikor lenyugodott a vérem és hazaértem Budapestre, a  Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér védelmi szolgálatánál dolgoztam majd' másfél évtizedet. Éjjelente a pesti éjszakában taxiztam.
Öt évvel ezelőtt a feleségemmel gondoltunk egy merészet és fogtuk a betyárbútort. Felkerekedtünk és itt találtuk meg a helyünk Forbachban.
Idén, év elején kezdtem irogatni egy FaceBook csoportban, ahol az írásaim számomra nem várt sikereket arattak.
Az olvasóim kérték, hogy írjak egy könyvet.
Legnagyobb meglepetésemre megkeresett egy igazi, hamisítatlan, izzig-vérig írónő és a hónom alá nyúlt.
Felber Brigi lett a mentorom. Iszom a szavait. Az irodalom egy olyan oldalát sikerült általa megismernem ami eddig egy rejtekajtó mögött húzódott meg titokban. Ha az irodalomról beszél akkor azt olyan temperamentummal teszi, hogy az ember szava elakad. Amikor hallgatom akkor egy Argentin tangó jut eszembe. Szenvedélyes.
A mentorom szigorú, de igazságos.
A veszett kutya című könyvem, egy regény. Vannak életrajzi elemei, de alapvetően fikció.
A készülő könyvem hasonló alapokra épül. A migráció lesz a témája, az én szemszögemből.
Készülőben van egy könyv a PAS szindrómát elviselőkről és a terve szintén kész egy taxis könyvnek.

Hát meglátjuk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A veszett kutya!

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!